Resultats de la cerca
Juga amb matemàtiques
Recull d'activitats per aprendre matemàtiques jugant!Caiac de Garcia a Móra (1h30)
Una ruta curta i facil que guarda un dels tresors de l'Ebre: la Illa de Subarrec. Perfecta per families amb nens petits o amb poc temps i molt per descobrir. Activitat guiada i exclusiva
ANEM A BUSCAR EL TIÓ DE NADAL
El Tió de Nadal us espera als boscos de Cantonigròs. Veniu a buscar-lo, us hi esperem!
Planta integral de valorització de residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada la Planta Integral de Valorització de Residus de Sant Adrià de Besòs fa una aproximació al tractament de residus que s'han dipositat al contenidor gris.
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Fes Festa!, publicació per conèixer la diversitat religiosa a través de les festes
Fes festa! Rituals, cultures i religions del món és una publicació sobre les festes religioses.
Viu la ciència a La Ginesta
Aquí us deixem un enllaç on trobareu totes les activitats programades! https://bibliotecalaginesta.cat
NIST, un magatzem força curiós
El magatzem del nostre món disposa d'una estranya col·lecció d'articles. I no o són barats!
Depuradora de Sant Feliu de Llobregat
La visita a l'EDAR de Sant Feliu de Llobregat, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
ELS CLINQUERONS I EL TRESOR D'ASLAND
Els Clinquerons i les Clinquerones són uns follets que ronden per aquestes muntanyes. Són molt trapelles. Han obert el cofre d'Asland i s'han emportat el que hi havia dins. Ajuda'ns a trobar-ho!
Mostrant 271-280 de 558 elements.