Resultats de la cerca
Recursos per a l'escola - Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
SORTIDES AMB FAMILIA
Acosta't amb la família i descobreix la granja amb el TOCA-TOCA més sensorial i proper que mai hagis realitzat, Com també un passejada en poni o cavall.
La història de Marie Heurtin
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'La història de Marie Heurtin'.
Juga amb matemàtiques
Recull d'activitats per aprendre matemàtiques jugant!Explora la natura del teu parc
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Adivina la palabra
Endevina la paraula que descriuen els nens. Un joc molt entretingut per a aprendre castellà amb els més petits.
NIST, un magatzem força curiós
El magatzem del nostre món disposa d'una estranya col·lecció d'articles. I no o són barats!
Qui viu a l'estany?
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat que dona a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
EDUCACIÓ EMOCIONAL AMB CAVALLS
Tallers d´educació emocional amb cavalls . En grups de 6-8 nens/es màxim o en grups de família.
Mostrant 401-410 de 551 elements.