Resultats de la cerca
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Live worksheets. Fitxes interactives
Exercicis interactius de diferents continguts educatius i diferents nivells i idiomes per compartir amb els infants i alumnes
Explora el cel des de la finestra o el terrat amb STAR WALK
Alguna vegada heu mirat el cel i us heu preguntat quina era exactament aquella estrella que brillava tant? Amb aquesta APP gratuïta podreu descobrir els misteris del cel d'una manera espectacular.
Generador d'operacions matemàtiques interactiu
Pàgina que permet crear operacions matemàtiques per resoldre de forma interactiva amb l'ordinador.
Calculomates. Generador d'operacions matemàtiques
En aquesta pagina pots crear operacions matemàtiques com sumes, restes, multiplicacions, fraccions, derivades i logaritmes.
El cos humà i els sentits
Jocs i activitats educatives sobre el cos humà. Inclou tests i sopes de lletres, fitxes educatives i jocs sobre els sentits, els sistemes, els ossos o els músculs!
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
Caixeta d'eines amb tècniques de relaxació per nens i adolescents
CAIXETA D’EINES amb tècniques de relaxació tenint en compte l’edat i la finalitat de la pràctica
Escalem en família
No cal saber escalar, només cal tenir ganes de compartir un dia diferent en família
Sistema solar interactiu
Simulador que permet realitzar un recorregut per el sistema solar increïblement precís que us permetrà explorar els planetes, el cel nocturn i l’espai exterior en temps real.
Mostrant 21-30 de 546 elements.