Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Videogames (Lleida)

El alumnes aprendran a divertir-se programant, mitjançant coneixements de programació i desenvolupament web, ja que podran gaudir de jocs dissenyats per ells mateixos.

DESCENS EN KAYAK PER L' EBRE

Diferents rutes atriar, us recomanem especialment, alguna d' aquestes tres:(.les tres aproximadament d´una durada de 2H30 Min) Vinebre a Mora la Nova De Garcia a Benissanet De Móra a Miravet.

El Camí a la Cova del Tabac

Recorregut guiat a la Cova del Tabac per explorar un entorn natural i patrimonial únic: geologia i paisatge pirinencs, i pintures rupestres que revelen la vida dels primers humans.

Origami i Llegendes

Farem juntes diferents figures de paper adaptant-nos a totes les dificultats, a partir dels 6 anys. I per arrodonir l'experiència, també podem provar com fer una figura senzilla amb els ulls embenats
Mostrant 141-150 de 548 elements.