Resultats de la cerca
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Recursos per celebrar Sant Jordi!
Petit recull de propostes maquíssimes per celebrar Sant Jordi a casa: roses de paper, dracs i punts de llibre, contes virtuals i concursos literaris.
Guia "Bichos de tu entorno"
Guia d'insectes i artròpodes editada pel Real Jardín Botánico de Madrid
Visor de fauna
Saps quins animals podem trobar als parcs i platges del territori metropolità? Aquí t'oferim un petit recull. Si voleu saber-ne més, podeu consultar la web visorfauna.amb.cat/viewer/amb
Chrome Music Lab
Eines musicals creades per Google per a desenvolupar destreses musicals de manera lúdica i molt visual.
Figures geomètriques
Fitxes de figures geomètriques retallables
Wordwall. Crea contingut interactiu per educació
Crea activitats interactives i imprimibles per treballar continguts de classe gràcies a la plataforma Wordwall.
Atrapant l'aire!
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Descobrim Albesa
Descobreix Albesa mitjançant una gymkana turística virtual per a tota la família!
Mostrant 491-500 de 548 elements.