Resultats de la cerca
Casals amb cavalls
En Equitació Emocional Mussara realitzem tots els anys els Campus Juvenils que coincideixen amb els períodes vacacionals escolars.
Un jardí d'olors fet a mida...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! Experiència feta a mida.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Scratch Jr.
App per iniciar-se en la programació basada en blocs "Scratch". Indicada per infants de 5 a 7 anys ja que no requereix llegir ni escriure.
Zoologia - classificació del regne animal
Recurs per coneixer el regne animal
Visites guiades en família, a la granja Can Ribas
Descobreix la Granja Can Ribas en família; Submergeix-te a la vida rural i aprèn els secrets de la naturalesa. Vine amb la teva classe i viu una experiència única, connectant amb l'essència del camp.
Ioga per infants i ioga en família
El ioga acompanya als nens i nenes en el seu creixement físic, emocional, intel·lectual i ètic (valors) d’una manera integra, per millorar la consciència corporal, la concentració, respiració
VISTA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites per famílies i per grups. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.
Contes d'hivern
Contes d'hivern i de nadal de la nostra tradició popular catalana
I ara, on he d'anar?
Activitat familiar que ens permetrà conèixer una mica més el territori de parla catalana a través de la literatura. Sempre acompanyats de la Pepa Pla, la viatgera més gran dels Països Catalans!
Mostrant 301-310 de 544 elements.