Resultats de la cerca
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Escola Infantil de Circ
Vine a aprendre acrobàcies, malabars, trapezi i a passar-t'ho d'allò més bé.
Cavas Bolet - Visita Ecotast 1619
Ocasió perfecta per conèixer l'Alt Penedès, com s'elabora el vi i el cava tot passant el dia a la natura amb família, amics o parella.
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Bioexplora - Recursos online del NAT
Explora el Museu de Ciències Naturals de Barcelona
KARTING SALOU
Activitat esportiva per tots els públics
Parla.cat Aprén català a internet
Espai virtual d’aprenentatge que posa a l’abast de tothom materials didàctics per aprendre la llengua catalana.
Déu meu, però què t'hem fet?
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Déu meu, però què t'hem fet?'.
Visita comentada, TRENexperiències: Els viatges de luxe
A finals del segle XIX i principis del XX, van existir aquests tipus de trens de passatgers on es vivia una experiència molt especial de viatge amb tren. Vols saber com era?
Recursos educatius en anglès del Museu de Ciències de Londres
Recull de recursos educatius en anglès sobre temes de ciències. Experiments, manualitats, videos, aplicacions, jocs....
Mostrant 11-20 de 551 elements.