Resultats de la cerca
"RELACIÓ HUMANS-ANIMALS "
i que tenim avui amb els animals que viuen a la comarca d’Osona.
Granja Aventura Park
Vine a descobrir el món dels animals i de la natura a través de la diversió a Granja d’Aventura Park!
Fira de la tardor a les Masies de Voltregà
La Fira de la tardor de les Masies de Voltregà se celebra anualment l'últim diumenge d'octubre o primer de novembre. Enguany la fira se celebrarà el 26 d'octubre als Jardins del Despujol.
La Botigueta
Un espectacle de teatre i titelles sobre consum responsable, Temes com el reciclatge, el comerç just o els productes de proximitat tractats de manera divertida i participativa.
Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.
ICEBERG
Una reivindicació de les problemàtiques socials i estructurals que afecten la joventut.
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Taller de petjades
Podreu conèìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
Caiac de Vinebre a Móra (2-3h)
Una ruta única al riu Ebre, que ens portarà a coneixer algunes de les seves impresionants illes, uns espais naturals protegits increïbles. Activitat guiada i exclusiva
Design APP's (Lleida)
En aquesta activitat pretenem que l’alumne pugui aprendre a dissenyar App's a través d'una eina de programari lliure per a què els alumnes puguin crear aplicacions per a mòbils.
Mostrant 221-230 de 544 elements.