Resultats de la cerca
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
Hivern en família a l'Alberg Mirador
Situat a peu de pistes de l’estació d’esquí de Port del Comte, l’Alberg Mirador és l’allotjament ideal per gaudir d’una estada de neu i d'esquí en família.
Trans Segarra, pedalant entre castells.
Vine a descobrir alguns dels castells de la Segarra. Oferim una proposta familiar, sense complicacions i recorreguts força fàcils.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Taller "El de sempre" pastisseria educativa
Explorant les cultures del món a través de la pastisseria. Taller de cuina de postres típiques de diferents països.
Un jardí d'olors fet a mida...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! Experiència feta a mida.
Parla.cat Aprén català a internet
Espai virtual d’aprenentatge que posa a l’abast de tothom materials didàctics per aprendre la llengua catalana.
LLibres escolars Vicens Vives (Catalunya)
Accés lliure als recursos digitals de l'editorial Vicens Vives
Connecta amb la Família!
Connecta amb la família! Espai de joc, debat i reflexió sobre l'ús de les pantalles per a famílies i infants entre 9-12 anys.
Recerca en acció
Propostes per a fer experiments interessants de manera senzilla. Cal seleccionar un àrea temàtica i també un nivell educatiu.
Mostrant 11-20 de 553 elements.