Resultats de la cerca
Explora la natura del parc de Can Mercader
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.Centre de tractament de residus municipals de Gavà-Viladecans (CTRM)
La visita guiada al CTRM de Gavà-Viladecans es veu la planta de triatge d'envasos lleugers, la planta de tractament de fusta i residus voluminosos i la deixalleria de Gavà.
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
Escolta emisores de tot el món
En aquest web hi trobareu un globus terraqui amb milers de punts verds: són emissores amb les que podreu escoltar música i programes de ràdio de tot el món!
Cavas Bolet - Visita Ecotast 1619
Ocasió perfecta per conèixer l'Alt Penedès, com s'elabora el vi i el cava tot passant el dia a la natura amb família, amics o parella.
PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
Visita guiada al Museu de l'exili i als búnquers de la Jonquera
El Museu Memorial de l'Exili de La Jonquera us ofereix gratuïtament per a famílies una visita guiada al museu i una posterior visita a l'interior dels búnquers de La Jonquera.
Manualitats pas a pas classificades per edats
Manualitats explicades pas a pas per a infants fins a 3 anys, de 3 a 6 i de 6 a 10 anys.
El poble gitano vist amb llums i ombres
Descobriu el teatre d'ombres gitanes
Juga amb matemàtiques
Recull d'activitats per aprendre matemàtiques jugant!
Mostrant 331-340 de 544 elements.