Resultats de la cerca
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
Cuidem la salut de la Terra
Amb aquesta activitat s'aprenen diferents tipus de contaminació que afecta al nostre entorn i a nosaltres: la contaminació atmosfèrica, olfactiva, acústica i lumínica.
Coneix el riu
Conjunt de recursos educatius amb informació dels ecosistemes aquàtics: rius, riberes i zones humides.
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
ECO-CAIAC GUIAT A LES ILLES MEDES
Aquesta sortida en caiac, combina esport i aventura. Vine a descobrir l'Estartit i les Illes Medes i el seu fons marí!
Visita comentada, TRENexperiències: Els viatges de luxe
A finals del segle XIX i principis del XX, van existir aquests tipus de trens de passatgers on es vivia una experiència molt especial de viatge amb tren. Vols saber com era?
Taller d'escriptura ibèrica
L’escriptura ibèrica és tot un enigma. La podem transcriure, llegir, però no coneixem el seu significat. Durant el taller coneixerem els suports on la podem trobar i practicarem la transcripció.
Taller de natura: Fem sabons naturals
Aprenent de la natura! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Visita comentada, TRENexperiències: Espai Gumà, un repte aconseguit
El Ferrocarril va arribar a Vilanova el 1881, de la mà d'un empresari Vilanovi: Francesc Gumà i Ferran. Era la 13ena vegada que es demanava a l'Estat. Veniu a conèixer la història.
Mostrant 481-490 de 545 elements.