Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
KARTING SALOU
Activitat esportiva per tots els públics
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
Fageda de nit
Com distingim el faig a la foscor? Quins animals salvatges viuen al bosc? Coneixes el rat-penat més gran d'Europa?
Portes Obertes del Grau de Disseny d'Eina
Si vols estudiar el Grau de Disseny, Eina obre les seves portes per compartir amb tu el nostre programa d’estudis, metodologia, beques, requisits d’accés... i tot el que vulguis saber.
LLibres escolars Vicens Vives (Catalunya)
Accés lliure als recursos digitals de l'editorial Vicens Vives
Déu meu, però què t'hem fet?
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Déu meu, però què t'hem fet?'.
BESTIOLES DE NIT
Ombres de cuques, sons de gripaus, vols d’ocells nocturns!
Mostrant 51-60 de 551 elements.