Resultats de la cerca
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Museu de la Pesca. Palamós Costa Brava. Recursos digitals.
Fonts, eines i recursos digitals per aprendre i conèixer més sobre el mar, la pesca i els pescadors
Senderisme familiar entorn de Vallter
Descobreix les rutes de senderisme que ofereix l’entorn de Vallter
Code.org - Aprèn programació
Web on trobareu un munt de recursos diferents per aprendre programació. Vídeos, tutorials, jocs, reptes...
Diccionari de les religions per a noies i nois de 10 a 14 anys
L’obra disponible en paper i en línia recull una descripció en llenguatge entenedor dels principals conceptes relacionats amb les religions que tenen més presència a Catalunya.
Educa Play - Crea activitats educatives
Web que permet crear activitats educatives de diferents tipus de forma ràpida i senzilla per gamificar continguts.
Bioexplora - Recursos online del NAT
Explora el Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Curset d’esquí 4 dies de Nadal o Reis a Port del Comte
El curs d’esquí amb ESPORTEC consisteix en una classe col·lectiva d’esquí on els participants aprendrant a esquiar tot divertint-se durant 3 h al llarg del matí amb un professor titulat.
Mostrant 191-200 de 543 elements.