Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Qui viu a l'estany?
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat que dona a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
Manualitats pas a pas classificades per edats
Manualitats explicades pas a pas per a infants fins a 3 anys, de 3 a 6 i de 6 a 10 anys.
Taller "El conscient" pastisseria educativa
Cuina conscient. Taller de pastisseria per cuinar amb atenció plena, gaudint de cada pas: textures, aromes i colors.
Europeana collections
Europeana és un portal d'Internet que dona accés a milions de llibres, pintures, pel·lícules, objectes de museu i documents d'arxiu que han estat digitalitzats per tot Europa.
Fum i Carbó
Aquesta activitat es realitza a partir d'un recull d'història oral amb els veritables protagonistes de la Història, persones anònimes que la van viure.
Galeria online del British Museum
Visita el British Museum sense moure't de casa!
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
Visita guiada al parc arqueològic de Puig Ciutat
Veniu a conèixer Puig Ciutat de la mà dels arqueòlegs que hi excavem!. Inscripcions aquí: https://www.puigciutat.com/reserva-visites-guiades
Mostrant 141-150 de 543 elements.