Resultats de la cerca
Didactalia. Jocs de ciències naturals
Web on trobaràs jocs de trobar i identificar les parts del cos humà, de la cèl·lula o els elements químics de la taula periòdica
Robòtica BEAM (Lleida)
En aquests activitat, els nens i joves, a partir de 9 anys, desenvoluparan robots analògics que reprodueixin comportaments complexos i interessants a través de components simples.
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
Contes d'hivern en anglès
Recull de diferents contes sobre l'hivern i el fred i la neu majoritàriament explicats en anglès.
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Explora la natura del teu parc
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Taller de robòtica: Introducció als videojocs amb Bloxels
Visca la Ciència! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Diccionaris audiovisuals
Recull de diferents diccionaris temàtics en format audiovisual perquè els més menuts aprenguin el nom de moltes coses
Crea ciutats de Paper!
Imprimibles per a pintar i jugar!
El meu primer diccionari d'anglès
El meu primer diccionari d’anglès està pensat com el primer diccionari d’aquesta llengua per als alumnes que la comencen a aprendre.
Mostrant 451-460 de 547 elements.