Resultats de la cerca
Excursions per escoles i casals al Juliol d'educació emocional
Excursions al juliol dissenyades per millorar l’oferta educativa dels casals d’estiu que organitzen les escoles o els centres d’esplai. Un matí per RESPIRAR NATURA i aprofitar-ho al màxim.
Papiroflèxia i emoció
La papiroflèxia és l'art de crear figures o models amb paper. Aquesta activitat aporta un ampli ventall de beneficis (veure PDF adjunt)
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Ecoparc dels Hostalets de Pierola
L'Ecoparc d'Hostalets de Pierola tracta els residus de la fracció resta i els dóna un pretractament abans no es portin al tractament finalista
Protagonistes invisibles
Al museu ha arribat una carta misteriosa amb un missatge en clau: "4 històries, 4 vaixells. No hi són, però sí hi són..."
Extraescolar programació
Extraescolar de programació per a nens i nenes de 10 a 16 anys.
Juga amb matemàtiques
Recull d'activitats per aprendre matemàtiques jugant!
MAMT Pedagògic Take away
Recursos educatius en línia
Aprenem sobre òpera
En aquest web trobareu informació molt acurada i adaptada als infants sobre l'òpera, des del director de l'orquestra a l'equip artístic i tots els oficis del teatre. També conté partitures simples!
Mostrant 451-460 de 547 elements.