Resultats de la cerca
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
Extraescolars Online
Extraescolars online des de casa. Iniciem en etapa infantil fins a Universitat. Amb plataforma pròpia, horaris fixes i tutors especialitzats
Videos Educatius Online
Web de recull de material audiovisual sobre temes variats per a infants de totes les edats.
Recursos per a l'escola - Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Joc- Ruta Els metges del castell de Voltregà
Vine a jugar i a guadir en família, amistats... Gaudeix d'una excursió preciosa i descobreix les plantes remeieres que els metges de l'època feien servir per sanar la noblesa del castell.
Triescape Miquel Martí i Pol i Roda de Ter
Joc triple: gimcana, geocerca i joc d’escapada.
Una finestra al Miocè
Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?
Aprèn llengua de signes (catalana)
Aprèn els colors, els nombres, les salutacions, els dies de la setmana o els animals en LSC llengua de signes catalana!
VISITA GUIADA
Activitat familiar.
Fitxes d'ortografia: CA QUE QUI CO CU
Fitxes imprimibles de llengua castellana: treballem la C i la QU
Mostrant 481-490 de 545 elements.