Resultats de la cerca
Descobrir Catalunya des de casa
Galeria virtual amb els paisatges més bonics de Catalunya, les illes Balears i el País Valencià
Agafem el cabàs!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Coneix l'antic Egipte
Espectaculars recorreguts virtuals pels temples, tombes, i museus d'Egipte per conèixer i sentir Egipte.
EDUCACIÓ EMOCIONAL AMB CAVALLS
Tallers d´educació emocional amb cavalls . En grups de 6-8 nens/es màxim o en grups de família.
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
Imhotep i el faraó
Una narració que ens endinsa en el món egipci de fa cinc mil anys, els temps de la primera de les piràmides. Un itinerari de recerca sobre l’aventura del coneixement i de la vida.
Cursos online gratuits de la UAB per Batxillerat
La UAB ofereix els seus cursos MOOC als centres de Secundària, ja que alguns d’ells poden ser d’utilitat per a docents i alumnes.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Chrome Music Lab
Eines musicals creades per Google per a desenvolupar destreses musicals de manera lúdica i molt visual.
50 experiments i activitats sensorials
En aquest recull trobareu els materials i procediments necessaris per a fer pasta de sal, neu artificial o plastilina casolana a més de moltes activitats de motricitat fina per infantil i primària
Mostrant 121-130 de 544 elements.