Resultats de la cerca
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Pescaclics a la xarxa
Els pescaclics (o clickbait) intenten captar l'atenció dels usuaris de material a la xarxa. Però què entenem per pescaclis? En què es basen?
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
Qui som? Qui s'amaga darrera les ombres del Museu
Activitat interactiva per descobrir la vida romana a través de la col·lecció del Museu Nacional Arqueològic de Tarragona
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Joc virtual "Missió Humanitas"
L'objectiu d'aquest joc és apropar el coneixement de la diversitat religiosa present a Catalunya d'una forma lúdica als infants i joves.
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
SIMULACRE DE RESCAT D'UN DOFÍ
Activitat recomenada per famílies a partir de 6 anys.
16 Apps de la NASA que val la pena explorar
Llistat d'aplicacions educatives creades per la NASA per a telèfons, tablets i reproductors digitals per a tots els nivells.
Mostrant 151-160 de 543 elements.