Resultats de la cerca
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Diccionari escolar DIDAC en línia, el diccionari de català
El diccionari DIDAC de sempre, ara en línia actualitzat i enriquit amb més continguts. El diccionari de català ideal per als alumnes de Primària i primers cursos de Secundària.
Joc d'enigmes Verdaguer
Activitat familiar autònoma. Joc de pistes pels carrers de Folgueroles i la Casa Museu Verdaguer. 4€ per participant.
ECO-CAIAC GUIAT A LES ILLES MEDES
Aquesta sortida en caiac, combina esport i aventura. Vine a descobrir l'Estartit i les Illes Medes i el seu fons marí!
Portes obertes a TBKids Sant Cugat - Robòtica Creativa
Vine amb família i amics a descobrir el món dels robots amb activitats divertides i creatives per a totes les edats. Entrada gratuïta!
Taller de robòtica: Introducció als videojocs amb Bloxels
Visca la Ciència! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
ThatQuiz - Activitats de matemàtiques, ciències, geografia i llengües
Genera activitats educatives interactives de forma ràpida. Activitats fetes de matemàtiques, ciències, geografia i llengua que són fàcilment adaptables al nivell desitjat.
Continguts educatius de Clan RTVE
Continguts educatius audiovisuals gratuïts per a nens de 4 a 10 anys, Trobareu videos de totes les àrees curriculars.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
Vine a fer de pastor@ per un dia
Vine un matí a gaudir i conèixer l'ofici de pastor@ acompanyant-nos a fer les pastures amb les nostres cabres pel Parc de Collserola.
Mostrant 31-40 de 546 elements.