Resultats de la cerca
Visita guiada al Museu de l'exili i als búnquers de la Jonquera
El Museu Memorial de l'Exili de La Jonquera us ofereix gratuïtament per a famílies una visita guiada al museu i una posterior visita a l'interior dels búnquers de La Jonquera.
ECO-CAIAC GUIAT A LES ILLES MEDES
Aquesta sortida en caiac, combina esport i aventura. Vine a descobrir l'Estartit i les Illes Medes i el seu fons marí!
The Dad Lab
Sergei, un pare londinenc a temps complet de dos nens Alex i Max comparteix tots els seus experiments, jocs creatius, joguines educatives,… que els hi prepara i en els quals ells són els protagonistes
Fira Joc Joc
24a edició de la fira del joc de Tona, la Joc Joc
Continguts educatius de Clan RTVE
Continguts educatius audiovisuals gratuïts per a nens de 4 a 10 anys, Trobareu videos de totes les àrees curriculars.
MARXEM EN FAMÍLIA: PROGRAMA D'ESTIU A LES NOSTRES CASES DE COLÒNIES
Gaudiu d'unes vacances d'estiu diferents, amb activitats per a tota la família a les nostres cases de colònies. Consulteu totes les dates i cases disponibles. També amb opció sense activitats.
Classes virtuals d'Història de la professora Caty González
Exercicis pràctics, explicacions teòriques, exàmens (i fins i tot la seva correcció), recomanacions de pel·lícules, fotografies, tècniques d'estudi i d'altres, per aprendre sobre història
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
Tast d'espectacles familiars de la Fundació Xarxa
L'aparador de les arts escèniques per al públic familiar
Mostrant 161-170 de 543 elements.