Resultats de la cerca
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Jocs per aprendre -Origami, Tangram, 3 en ratlla -
Us proposem un recull de jocs per seguir aprenent mentre desenvolupen la capacitat de concentració,la creativitat la lógica i molt més.
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Jocs de Ciències Socials
Activitats educatives interactives d'història, geografia i vida en societat.
Crucigrames taules de multiplicar
Fitxes imprimibles amb activitats per a treballar les taules de multiplicar
EXTRAESCOLARS ARTÍSTIQUES
La proposta d'ERAM ZETA (EUERAM), està pensada per a infants i joves, que vulguin explorar i ampliar la seva formació en àrees vinculades a la Comunicació Audiovisual i les Arts Escèniques
Zoologia - classificació del regne animal
Recurs per coneixer el regne animal
Visita guiada al centre d'acollida de fauna Granja Natura
Una experiència inoblidable on els infants es converteixen en petits exploradors i les famílies descobreixen el vincle més autèntic amb la natura. Animals salvatges, exòtics i de granja.
Explora la natura del teu parc
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Fum i Carbó
Aquesta activitat es realitza a partir d'un recull d'història oral amb els veritables protagonistes de la Història, persones anònimes que la van viure.
Mostrant 21-30 de 551 elements.