Resultats de la cerca
Taller de cuina: Decorem cupcakes per Halloween
Celebrem les festes! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Fes Festa!, publicació per conèixer la diversitat religiosa a través de les festes
Fes festa! Rituals, cultures i religions del món és una publicació sobre les festes religioses.
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
MÓNNATURA PIRINEUS: Activitats i estades familiars
Activitats i estades per conèixer i estimar la natura en un entorn privilegiat
Ioga per infants i ioga en família
El ioga acompanya als nens i nenes en el seu creixement físic, emocional, intel·lectual i ètic (valors) d’una manera integra, per millorar la consciència corporal, la concentració, respiració
Un jardí d'olors fet a mida...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! Experiència feta a mida.
Crea el teu propi StarShade!
Manualitat molt interessant per a entendre com la NASA utilitza ORIGAMI per a les seves missions espaials!
Visita guiada en família "Explora Montblanc"
Tens la possibilitat de conèixer la història, les anècdotes i les tradicions que fan de Montblanc una #VilaAmbCaràcter. Visita recomanada per a nens i nenes d'entre 7 i 12 anys.
Scratch Jr.
App per iniciar-se en la programació basada en blocs "Scratch". Indicada per infants de 5 a 7 anys ja que no requereix llegir ni escriure.
Mostrant 221-230 de 543 elements.