Resultats de la cerca
Entramats industrials
Meec! Aquest és l'avís per entrar a la fàbrica tèxtil
Cales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.
The Museum of the World by British Museum
Museu virtual creat pel British Museum de Londres on es pot veure en una línia temporal, dividida per continents, els diferents objectes que caracteritzen les èpoques i les cultures.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Galeria online del British Museum
Visita el British Museum sense moure't de casa!
Un mos en família
Preparem un esmorzar saludable i de proximitat en família
Visita Virtual al Museu Arqueològic d'Atenes
Galeria d'imatges i explicacions de les peces exposades al Museu Arqueologic d'Atenes, el museu amb la col·lecció més important d’art de la Grècia clàssica de tot el món
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacional
Mundo Primaria
Recursos molt ben treballats per a educació primària a través de jocs i altres activitats didàctiques i descarregables gratuïts.
Atrapant l'aire!
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Mostrant 501-510 de 544 elements.