Resultats de la cerca
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
COM ES RESCATA UNA TORTUGA MARINA?
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes a partir de 5 anys.
Veniu a Molló Parc i passeu un dia inoblidable!
Us proposem passar un dia amb la família i/o amics envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent que segur que agradarà a petits i a grans.
LA TORTUGA FLORETA AL CRAM
Activitat per famílies amb nens de 3 a 5 anys.
Bany de Bosc a Osona
Una passejada tranquil·la i conscient pel bosc, en el que durem a terme diferents tècniques per tal d'aprofitar els beneficis que el bosc ens aporta, fugint de misticismes.
Experiments científics casolans
Recull d'experiments científics senzills explicats pas a pas i amb fotografies, especialment per a infantil i primària.
Ajuda a la lectura: Glifing i Gliffish
Mètode d’entrenament de la lectura en català i castellà i Mètode de lectura anglesa amb el mètode glifing
Rumberta, la Pingüina Gitana
Rumberta és una pingüina, Gitana i Rumbera, que viu al Pol, una terra sempre gelada i blanca. Un dia decideix viatjar pel món per conèixer els colors, tant diversos com són les cultures.
Extraescolar Jocs Lab - Poblenou
Extraescolar de Jocs de taula: Hem fet una selecció dels millors jocs de taula del món: divertits, motivadors i educatius. També, crearem les nostres pròpies adaptacions d’alguns dels jocs treballats.
Visita virtual al Museu Dalí
Visita al Museu Dalí de Figueres amb un recorregut virtual espectacular.
Mostrant 331-340 de 543 elements.