Resultats de la cerca
Recicl´art familiar
El taller es planteja d'una forma totalment lliure on els infants, joves, adults i avis disposen d'una quantitat molt important de materials recuperats per a fer les seves creacions reciclades.
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
DESCOBREIX EL CASTELL DE PENYAFORT
Vine amb família i amics i gaudeix de l’activitat Descobreix el Castell on a través d’una gimcana podràs fer tota una descoberta de la història i les diferents etapes del castell. T’hi atreveixes?
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Depuradora de Gavà-Viladecans
La visita a l'EDAR de Gavà-Viladecans, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Extraescolar online de programació
Codelearn permet que cada alumne aprengui diferents llenguatges de programació al seu ritme, en funció del seu temps de dedicació i la seva facilitat per aprendre.
Jocs per aprendre -Origami, Tangram, 3 en ratlla -
Us proposem un recull de jocs per seguir aprenent mentre desenvolupen la capacitat de concentració,la creativitat la lógica i molt més.
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Cebes o tomàquets? Aliments que van venir d'Amèrica
Taller per conèixer els aliments de tota la vida i la seva procedència
Tira el dau i dibuixa!
Fitxes imprimibles amb jocs d'art: tira el dau i dibuixa la part de la figura que toca! Us divertireu molt dibuixant monstres, castells, picassos i molts mes!
Mostrant 221-230 de 545 elements.