Resultats de la cerca
16 Apps de la NASA que val la pena explorar
Llistat d'aplicacions educatives creades per la NASA per a telèfons, tablets i reproductors digitals per a tots els nivells.
El cabàs de les fitxes per 1r i 2n
Fitxes imprimibles en català i castellà per als cursos de cicle inicial de primària: medi, llengua, matemàtiques.... També fitxes per a P5!
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
Les taules de multiplicar
Pàgina web amb recursos per a treballar lúdicament les taules de multiplicar. Activitats virtuals de cada taula autocorregibles i fitxes imprimibles. Molt didàctic i original!
SALVEM AL DOFÍ ULISSES
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes de 3 a 5 anys.
Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies, embarbussaments i anagrames
Trobarem palíndroms: paraules o frases en català i castellà que llegides al revés sonen igual. I jugarem amb la Poesia i els cal·ligrames, descobrint creadors com Salvat-Papasseit i Gloria Fuertes
Planta de selecció d'envasos de Gavà-Viladecans
Visita guiada a la planta de selecció; d'envasos de Gavà-Viladecans que te; la funció de separar els diferents residus procedents del contenidor groc (envasos).
Extraescolars Online
Extraescolars online des de casa. Iniciem en etapa infantil fins a Universitat. Amb plataforma pròpia, horaris fixes i tutors especialitzats
“Ruta Modernista – Un paseo inmersivo por la magia de Jujol”
Video 360º muestra la ruta modernista de Sant Joan Despí , en conmemoración del 140 aniversario de Josep Maria Jujol
Mostrant 491-500 de 548 elements.