Resultats de la cerca
Caixeta d'eines amb tècniques de relaxació per nens i adolescents
CAIXETA D’EINES amb tècniques de relaxació tenint en compte l’edat i la finalitat de la pràctica
Cap de setmana ibèric!
El primer cap de setmana d'octubre el Museu d'Arquitectura de Catalunya celebra el Cap de Setmana Ibèric!
Movem-nos a casa!
Joc de tauler virtual per a fer exercici tota la família!
LA TORTUGA FLORETA AL CRAM
Activitat per famílies amb nens de 3 a 5 anys.
Fira Joc Joc
24a edició de la fira del joc de Tona, la Joc Joc
Taller d'Autoconeixement i Orientació Vocacional Wake Up Teen
El teu fill o filla no sap què estudiar? Està desmotivat/a? Té baixa l'autoestima? 9 de cada 10 alumnes acaben sabent quins estudis en concret volen realitzar o en quin àmbit es volen desenvolupar
🎃HALLOWEEN A CATALUNYA EN MINIATURA🎃
Vine a gaudir en família d'un dia espantosament divertit!! Amb la compra de l'entrada inclòs el Halloween.
Taller "El curiós pastisseria educativa
De l’origen al plat. Explorarem d'on provenen la xocolata, la farina, el sucre i més, introduint conceptes de comerç just i sostenibilitat.
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Art per acolorir
Plantilles per acolorir inspirades en obes que han format part del Centre d'Art Contamporani de Màlaga com Peter Halley, Sylvie Fleury o Graciela Hasper, entre altres.
Mostrant 391-400 de 547 elements.