Resultats de la cerca
LA TORTUGA FLORETA AL CRAM
Activitat per famílies amb nens de 3 a 5 anys.
Els amics de la cinglera basàltica
Itinerari gamificat amb realitat augmentada per descobrir el patrimoni geològic de Castellfollit de la Roca.
Fitxes imprimibles Anglès Primària
Exercicis per a repassar totes les competències d'anglès incloses al currículum de primària. Vocabulari, lèxic, gramàtica.
Extraescolars Online
Extraescolars online des de casa. Iniciem en etapa infantil fins a Universitat. Amb plataforma pròpia, horaris fixes i tutors especialitzats
Extraescolar online de programació
Codelearn permet que cada alumne aprengui diferents llenguatges de programació al seu ritme, en funció del seu temps de dedicació i la seva facilitat per aprendre.
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Fes-te de la colla
La colla del Patapum necessita nous membres per fer front a les seves missions.
El recorregut botànic de l’Esquerda.
Coneix la vegetació natural de la zona i la seva evolució des d’èpoques antigues fins a l’actual.
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
Mostrant 301-310 de 543 elements.