Resultats de la cerca
Curset d’esquí 4 dies de Nadal o Reis a Port del Comte
El curs d’esquí amb ESPORTEC consisteix en una classe col·lectiva d’esquí on els participants aprendrant a esquiar tot divertint-se durant 3 h al llarg del matí amb un professor titulat.
Explora la natura del parc de les Planes
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
SELENE - espectacle familiar
SELENE és un viatge trepidant a la Lluna, ple de sorpreses i aventures. De tornada a la Terra descobrirem el fantàstic cel fosc de Prades i observarem amb grans telescopis.
ECO-CAIAC GUIAT A LES ILLES MEDES
Aquesta sortida en caiac, combina esport i aventura. Vine a descobrir l'Estartit i les Illes Medes i el seu fons marí!
50 idees per a introduir la natura a casa
Llistat d'idees per a jugar i decorar la casa amb elements naturals.
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Generador d'activitats per anglès
Pàgina per generar exercicis per imprimir, de forma ràpida, per aprendre anglès.
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
MÓNNATURA PIRINEUS: Activitats i estades familiars
Activitats i estades per conèixer i estimar la natura en un entorn privilegiat
Mostrant 341-350 de 543 elements.