Resultats de la cerca
Ajuda a la lectura: Glifing i Gliffish
Mètode d’entrenament de la lectura en català i castellà i Mètode de lectura anglesa amb el mètode glifing
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
Visita comentada, TRENexperiències: Amples de Via Amples de Via
Voleu saber quant amples de via existeixen al nostre país i on s’utilitzen?
Portes obertes a la Biblioteca de Catalunya
Cada 23 d'abril, diada de Sant Jordi, la Biblioteca de Catalunya obre les portes
Visita guiada al centre d'acollida de fauna Granja Natura
Una experiència inoblidable on els infants es converteixen en petits exploradors i les famílies descobreixen el vincle més autèntic amb la natura. Animals salvatges, exòtics i de granja.
Taller "El proper" pastisseria educativa
Cuina dolça amb ingredients de temporada. Taller d’ingredients ecològics i de proximitat amb receptes adaptades a cada estació.
Caiac de Móra a Miravet (2-3h)
Una de les rutes en caiac més boniques del riu Ebre, senzilla i apte per a tothom, però amb el seu punt d'aventura. Sempre sorprenent, aquest tram de l'Ebre ens enamorarà. Activitat guiada i exclusiva
Imprimibles educatius
Imprimibles de tot tipus, d'infantil a primària.
Taller de petjades
Podreu conèìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
La Clau del Canvi
El taller participatiu vol conscienciar i sensibilitzar a la ciutadania sobre el canvi climàtic i donar a conèixer aspectes concrets com la mitigació o l'adaptació
Mostrant 221-230 de 543 elements.