Resultats de la cerca
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
Excursions en familia Emofamily
Cada mes i durant tot l’any, “La Granja, Ability Training Center” organitza les excursions EMOFAMILY, on l’aprenentatge estarà assegurat per a grans i petits.
Bany de Bosc a Osona
Una passejada tranquil·la i conscient pel bosc, en el que durem a terme diferents tècniques per tal d'aprofitar els beneficis que el bosc ens aporta, fugint de misticismes.
EXTRAESCOLARS ARTÍSTIQUES
La proposta d'ERAM ZETA (EUERAM), està pensada per a infants i joves, que vulguin explorar i ampliar la seva formació en àrees vinculades a la Comunicació Audiovisual i les Arts Escèniques
La NASA - Solar System exploration
La NASA ens ofereix un munt d'informació i recursos per aprendre de forma molt visual i sobre el sistema solar, els planetes, les llunes, meteorits, cometes i més.
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües
MATeorit. Joc matemàtic
Tens una missió molt especial. Salva el planeta de l'impacte d'un meteorit resolent bé les sumes des de la teva nau espacial.
Aprèn llengua de signes (catalana)
Aprèn els colors, els nombres, les salutacions, els dies de la setmana o els animals en LSC llengua de signes catalana!
BESTIOLES DE NIT
Ombres de cuques, sons de gripaus, vols d’ocells nocturns!
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Mostrant 261-270 de 546 elements.