Resultats de la cerca
DESCOBREIX EL CIARGA
L’espai familiar i el paquet Descobreix el CIARGA presenten noves maneres lúdiques i participatives d’acostar la història als nens i nenes adaptades a les necessitats del públic familiar.
PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
Movem-nos a casa!
Joc de tauler virtual per a fer exercici tota la família!
Planta integral de valorització de residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada la Planta Integral de Valorització de Residus de Sant Adrià de Besòs fa una aproximació al tractament de residus que s'han dipositat al contenidor gris.
Extraescolar Tecnologia Creativa - Poblenou
A l'extraescolar de Tecnologia Creativa fem educació STEAM (ciència, tecnologia, enginyeria, art i matemàtiques) d'una forma lúdica especialment pensada pels infants.
Contes per aprendre anglès
Web de contes en vídeo i altres recursos en anglès i activitats per treballar el vocabulari.
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Thing Link - Crea experiències interactives i tours virtuals
Crea de forma senzilla imatges interactives, recorreguts virtuals i altres experiències interactives amb aquesta eina digital.
Taller creatiu: Fem un tió de xocolata en 2D
Bon Nadal! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Mostrant 81-90 de 551 elements.