Resultats de la cerca
Vocabulari (Cast)
Activitats per a ampliar el vocabulari adients de P5 a 6è primària. Aprendre a expressar-nos és un competència clau per a comunicar-nos entre nosaltres de manera efectiva. Aprenguem jugant!
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entorn
La història de Marie Heurtin
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'La història de Marie Heurtin'.
La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
Perduts entre oliveres!
Gimcana de descoberta de l’entorn
El peix Irisat
Basat en la col·lecció de contes il·lustrats de Marcus Pfister. Teatre i titelles per descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Design APP's (Lleida)
En aquesta activitat pretenem que l’alumne pugui aprendre a dissenyar App's a través d'una eina de programari lliure per a què els alumnes puguin crear aplicacions per a mòbils.
Les 5 cares del Cinema
Què treballa? . Arts Plàstiques, arts Escèniques, reforça l’expressió escrita i la lectura, Foment de la creativitat
Mostrant 511-520 de 555 elements.