Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
Visita guiada al parc Neolític de la Draga
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.
NASA Kids Club
Recursos online creats per la NASA: missions espaials, estacions internacionals, tecnologia, imatges i pòsters i molt més!
SALVEM AL DOFÍ ULISSES
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes de 3 a 5 anys.
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
COM T'ESTIMO? prevenció de les violències masclistes i en la parella
Com t’estimo? és una obra de teatre fòrum que complementa i estimula els programes d’intervenció i les accions existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilització de la violència
LLibres escolars Vicens Vives (Catalunya)
Accés lliure als recursos digitals de l'editorial Vicens Vives
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Mostrant 171-180 de 570 elements.