Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Caiac de Móra a Miravet (2-3h)
Una de les rutes en caiac més boniques del riu Ebre, senzilla i apte per a tothom, però amb el seu punt d'aventura. Sempre sorprenent, aquest tram de l'Ebre ens enamorarà. Activitat guiada i exclusiva
Les 5 cares del Cinema
Què treballa? . Arts Plàstiques, arts Escèniques, reforça l’expressió escrita i la lectura, Foment de la creativitat
Intensivos Tecnológicos de Verano, edad 1º-6º por grupos (23/06-1/08 y 1-5/09, 2025)
Casal de verano para niños y niñas de 6 a 13 años con actividades de robótica, programación, diseño 3D e inteligencia artificial. ¡Tecnología, creatividad y diversión todo el verano!
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entorn
Descobrim Albesa
Descobreix Albesa mitjançant una gymkana turística virtual per a tota la família!
MÚSICA EN FAMÍLIA
Fem música en família! Us hem preparat uns tallers molt especials per a infants de 0 a 36 mesos.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
A les Trinxeres! Visita a l'espai de memòria El Merengue
A mitjans de la guerra civil, al maig de 1938, es van succeir una sèrie de combats entre els exèrcits republicà i rebel en l’anomenat “Cap de Pont de Balaguer”. El Tossal de Deu o “El Merengue” es va
Uh! Quin cangueli
Imaginat que passa quan la bèstia, la granota, la bruixa, el rellotge de paret, la vaca, lo Marraco, l’esquelet i els seus amics s’ajunten per fer uns festa... és: La Festa del CANGUELI.
NIST, un magatzem força curiós
El magatzem del nostre món disposa d'una estranya col·lecció d'articles. I no o són barats!
Mostrant 61-70 de 639 elements.