Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Curset d’esquí 4 dies de Nadal o Reis a Port del Comte
El curs d’esquí amb ESPORTEC consisteix en una classe col·lectiva d’esquí on els participants aprendrant a esquiar tot divertint-se durant 3 h al llarg del matí amb un professor titulat.
Les 5 cares del Cinema
Què treballa? . Arts Plàstiques, arts Escèniques, reforça l’expressió escrita i la lectura, Foment de la creativitat
Fira Joc Joc
24a edició de la fira del joc de Tona, la Joc Joc
Cuidem la salut de la Terra
Amb aquesta activitat s'aprenen diferents tipus de contaminació que afecta al nostre entorn i a nosaltres: la contaminació atmosfèrica, olfactiva, acústica i lumínica.
Curs d'iniciació al Pàdel Surf a la Costa Daurada
Curs d'iniciació al pàdel surf d'unes 3 hores on aprendrem a treballar l'equilibri i la coordinació tot divertint-nos i jugant sobre l'aigua en un entorn idíl·lic de la Costa Daurada.
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Cyark - Explora el patrimoni cultural en 3D
Web on trobar vistes en 3d, tours virtuals i molt més d'alguns dels monuments del patrimoni cultural de tot el món.
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
El llibre de Kells
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'El llibre de Kells'.
Tasta l’entorn de Mas de Colom
Passejada interpretativa per l'entorn de la finca Mas de Colom
Mostrant 11-20 de 586 elements.