Resultats de la cerca
Caixa Forum Girona
Microexposicions, cicles de conferències i activitats educatives, a l'abast de tothom.
Un món (i un munt!) de dracs
Un espectacle de teatre, titelles, màgia, contes, humor, animació i interacció amb el públic per fomentar l’hàbit de la lectura d’una manera divertida. Ideal pels dies propers a la Diada de Sant Jordi
Cales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.
Visita Virtual al Museu Arqueològic d'Atenes
Galeria d'imatges i explicacions de les peces exposades al Museu Arqueologic d'Atenes, el museu amb la col·lecció més important d’art de la Grècia clàssica de tot el món
Casal infantil Esquerra del Ter
Casal infantil d'estiu a Girona, per infants de 6 a 12 anys. Durant els mesos de juny, juliol. agost i setembre.
Un jardí d'olors fet a mida...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! Experiència feta a mida.
Aprèn llengua de signes (catalana)
Aprèn els colors, els nombres, les salutacions, els dies de la setmana o els animals en LSC llengua de signes catalana!
Figures geomètriques
Fitxes de figures geomètriques retallables
Continguts educatius de Clan RTVE
Continguts educatius audiovisuals gratuïts per a nens de 4 a 10 anys, Trobareu videos de totes les àrees curriculars.
EL LLADRE DELS MUSEUS D'OSONA
Descobreix el Misteri del Lladre dels Museus a Osona. Recull el quadern a qualsevol museu i resol els enigmes per atrapar El Fantasma.
Mostrant 91-100 de 577 elements.