Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Casal d'estiu de Circ, La Colombina
Arriba un estiu ple de circ i activitats a La Colombina. Vine a aprendre trapezi, teles, malabars, acrobàcies, equillibris i molt més.
Visita Virtual a la Galeria dels Uffizi
Exploreu la galeria dels Uffizi per descobrir les obres d’art més importants que guarda i les seves històries amb imatges en HD
Colònies d'Estiu #joventura2025
Experimenta la millor setmana de l’any a les nostres colònies en convivència amb altres nois i noies de la teva edat.
KARTING SALOU
Activitat esportiva per tots els públics
Contaminació i canvi climàtic.
Diferents recursos per treballar el tema de la contaminació, el canvi climàtic i el reciclatge
La mosqueta, recursos per infants amb necessitats especials
Conjunt d'activitats destinades a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorial, cognitives i emocionals, i en general a tota la població infantil fins a 4 anys.
Iniciació a la Fotografia per a joves (dissabtes)
Curs pràctic on d’una manera lúdico-educativa, els alumnes es familiaritzen amb conceptes fotogràfics com: la cambra fosca, laboratori analògic, il·luminació i els retrats a l’estudi, la composició.
Concert entre llibres - ENTRESONS
Concert per a nadons. Petites històries i música en directe amb un munt d’elements visuals que acompanyen la sessió.
Un món amb menys residus
L'activitat pretén que el grup prengui consciència de la importància de fer una bona gestió dels residus i com podem ajudar a millorar i salvar el planeta
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
Mostrant 121-130 de 586 elements.