Resultats de la cerca
MARXEM EN FAMÍLIA: PROGRAMA D'ESTIU A LES NOSTRES CASES DE COLÒNIES
Gaudiu d'unes vacances d'estiu diferents, amb activitats per a tota la família a les nostres cases de colònies. Consulteu totes les dates i cases disponibles. També amb opció sense activitats.
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Si haguéssim nascut a Tàrraco
Som romans
A Montserrat, volant!
La millor manera de visitar la muntanya de Montserrat. Pujareu fins Montserrat en 5 minuts mentre gaudiu del paisatge excepcional de la muntanya a vista d'ocell..
Museu del Ciment
Visites i activitats al Museu
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Via Verda en família
Les vies verdes són itineraris que aprofiten els antics traçats de tren per fer-ne rutes per a ciclistes i senderistes.
Perduts entre oliveres!
Gimcana de descoberta de l’entorn
Descobreix Pineda de Mar!
Descobreix Pineda de Mar mitjançant una gymkana turística virtual per a tota la família!
Cadaqués en vaixell des de l'Escala.
Ruta en vaixell per la Badia de roses fins a desembarcar a Cadaqués per visitar aquest emblemàtic poble mariner. Embarcar de nou i tronada a l'Escala en vaixell.
Mostrant 181-190 de 543 elements.