Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Casal temàtic infantil English Summer
Casal temàtic infantil per aprendre anglès jugant. Destinat a infants de 8 a 12 anys durant el mes de juliol.
Contes per aprendre anglès
Web de contes en vídeo i altres recursos en anglès i activitats per treballar el vocabulari.
Taller "El de sempre" pastisseria educativa
Explorant les cultures del món a través de la pastisseria. Taller de cuina de postres típiques de diferents països.
Tipografies per educació
Diferents fonts per crear documents i fitxes per infants
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Les 5 cares del Cinema
Què treballa? . Arts Plàstiques, arts Escèniques, reforça l’expressió escrita i la lectura, Foment de la creativitat
COLÒNIES D'ESTIU 2025
Colònies d’estiu per a infants i joves. Gran varietat d’activitats com circ, hípica, cuina, esportives, campaments, ball i moltes més! Preus ajustats i sense sorpreses. Us hi esperem!
Dinàmiques per treballar les pantalles amb joves
Material per a professionals sobre la prevenció amb pantalles Prevenció i promoció de la salut entorn a l'ús de les pantalles amb grups de joves, especialment de 12 a 15 anys.
Passeja per l'interior de museus i monuments
Google ha creat un projecte dins d'Arts&Culture fusionant la tecnologia Street View. Així ens permet visitar internament museus i monuments com el Museu d'Orsay o el Taj Mahal.
SIMULACRE DE RESCAT D'UN DOFÍ
Activitat recomenada per famílies a partir de 6 anys.
Mostrant 141-150 de 584 elements.