Resultats de la cerca
Figures geomètriques
Fitxes de figures geomètriques retallables
Paper i medi ambient: quin paper hi fem?
A partir de rebutjos de paper i de cotó farem un nou paper molt especial que us emportareu. També us explicarem secrets de l'ofici per a fer un bon paper reciclat a casa.
Casal temàtic infantil Petit Xef
Casal temàtic infantil de cuina. Destinat a infants a partir de 8 a 12 anys. Casal durant el mes de Juliol.
Visita virtual al Museu Dalí
Visita al Museu Dalí de Figueres amb un recorregut virtual espectacular.
El recorregut botànic de l’Esquerda.
Coneix la vegetació natural de la zona i la seva evolució des d’èpoques antigues fins a l’actual.
Formació de roques i minerals. Ordenem el vostre laboratori.
Fem una formació per a professors i mestres sobre roques i minerals i, a més, us deixem el laboratori ordenat i amb propostes didàctiques amb el material que teniu.
Ioga per infants i ioga en família
El ioga acompanya als nens i nenes en el seu creixement físic, emocional, intel·lectual i ètic (valors) d’una manera integra, per millorar la consciència corporal, la concentració, respiració
Aprèn llengua de signes (espanyola)
Recursos educatius en llengua de signes. Banc d'imatges i activitats educatives. Una manera de comunicar-nos amb els infants sords però també amb nadons!!
El Liceu a casa
El liceu ofereix un ampli contingut audiovisual de forma gratuïta a través de youtube i de la plataforma MyOperaPlayer.
ECO-CAIAC GUIAT A LES ILLES MEDES
Aquesta sortida en caiac, combina esport i aventura. Vine a descobrir l'Estartit i les Illes Medes i el seu fons marí!
Mostrant 1-10 de 636 elements.