Resultats de la cerca
MÓNNATURA PIRINEUS: Activitats i estades familiars
Activitats i estades per conèixer i estimar la natura en un entorn privilegiat
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
Màgia entre fils
Aquest estiu us proposem una vetllada màgica al Museu de la Tècnica de Manresa!
Quadernets RUBIO
Quaderns per aprendre matemàtiques, lletres, operacions, números. Adequats des de infantil fins a primària.
Un jardí d'olors fet a mida...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! Experiència feta a mida.
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Tallers a la Nit Europea de la Recerca
El 26 de setembre se celebrarà la Nit Europea de la Recerca amb tallers per a centres educatius d'11h a 13h, i de 17h a 21h per al públic en general.
Continguts educatius de Clan RTVE
Continguts educatius audiovisuals gratuïts per a nens de 4 a 10 anys, Trobareu videos de totes les àrees curriculars.
Joc d'enigmes Verdaguer
Activitat familiar autònoma. Joc de pistes pels carrers de Folgueroles i la Casa Museu Verdaguer. 4€ per participant.
InfoK i recursos del Club Super 3
A la pàgina del club Super 3 hi trobareu vídeos en català i en anglès, jocs educatius, música i concursos per a participar els infants.
Mostrant 431-440 de 545 elements.