Resultats de la cerca
Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies, embarbussaments i anagrames
Trobarem palíndroms: paraules o frases en català i castellà que llegides al revés sonen igual. I jugarem amb la Poesia i els cal·ligrames, descobrint creadors com Salvat-Papasseit i Gloria Fuertes
SALVEM AL DOFÍ ULISSES
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes de 3 a 5 anys.
Chrome Music Lab
Eines musicals creades per Google per a desenvolupar destreses musicals de manera lúdica i molt visual.
Visita comentada, TRENexperiències: Espai Gumà, un repte aconseguit
El Ferrocarril va arribar a Vilanova el 1881, de la mà d'un empresari Vilanovi: Francesc Gumà i Ferran. Era la 13ena vegada que es demanava a l'Estat. Veniu a conèixer la història.
Recursos educatius en anglès del Museu de Ciències de Londres
Recull de recursos educatius en anglès sobre temes de ciències. Experiments, manualitats, videos, aplicacions, jocs....
Operació Gelat a Món Sant Benet
Taller familiar que inclou un petit joc de pistes i un taller de gelats
Colònies d'estiu Emocionals a La Granja
Les Colònies Emocionals són una de les activitats estrella de La Granja per l’alt impacte i resultats. Divertides, segures, amb professionals acreditats i formats.
Design APP's (Lleida)
En aquesta activitat pretenem que l’alumne pugui aprendre a dissenyar App's a través d'una eina de programari lliure per a què els alumnes puguin crear aplicacions per a mòbils.
Concert entre llibres - ENTRESONS
Concert per a nadons. Petites històries i música en directe amb un munt d’elements visuals que acompanyen la sessió.
Aula 2005 - Biologia i Geologia
Web de recursos educatius sobre Biologia i Geologia per a joves estudiants de ESO
Mostrant 21-30 de 555 elements.