Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
El meu primer diccionari d'anglès
El meu primer diccionari d’anglès està pensat com el primer diccionari d’aquesta llengua per als alumnes que la comencen a aprendre.
Casal temàtic juvenil Gran Xef
Casal destinat a joves de l'ESO que els hi encanta la cuina.
Casal estiu 2025 Robòtica i programació
Casal d'estiu per a nens i nenes de 6 a 12 anys.
Taller "El de sempre" pastisseria educativa
Explorant les cultures del món a través de la pastisseria. Taller de cuina de postres típiques de diferents països.
Vocabulari (Cast)
Activitats per a ampliar el vocabulari adients de P5 a 6è primària. Aprendre a expressar-nos és un competència clau per a comunicar-nos entre nosaltres de manera efectiva. Aprenguem jugant!
Cork games, el memory del Museu del Suro
La sureda és un dels ecosistemes més rics de la mediterrània. Descobriu des de l'aula els animals que viuen a prop de l'alzina surera.
Contes per aprendre anglès
Web de contes en vídeo i altres recursos en anglès i activitats per treballar el vocabulari.
Quins requisits cal complir per convertir-se en un expert?
Per ser un expert calen 4 coses. Quines?
Recusos del Natural History Museum de Londres
Fantàstica web del Museu d'Historia Natural de Londres. Hi trobareu articles divulgatius en anglès, galeria de les seves col·leccions i recursos educatius especifics per a infants.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Mostrant 21-30 de 639 elements.