Resultats de la cerca
El Pas Dels Llops
Són uns reportatges sobre boscos, de la gent, entitats que fan recerca, investigació, reintroducció d'espècies de fauna a Catalunya. Els trbareu a Spotify.
Vestigis, el joc per descobrir les 5 rutes de l'Estanis!
Vine a Olèrdola, entra a vestigis.cat i ja podeu començar! RECORDA! Cal tenir els permisos de localització activats, ja que només podreu jugar in situ I si t'agrada l’experiència, comparteix-la!
Imprimibles per educació primària
Fitxes imprimibles per a primària: operacions matemàtiques, laberints, sopes de lletres, ortografia i ciències naturals entre altres.
L'obrador del Mestre Huguet
Joc de pistes per descobrir la història d’un jove pintor medieval i la seva influència en l’art català.
Arboretum Masjoan
Si voleu gaudir d’un passeig en un entorn idíl·lic aquest és el lloc ideal per desconnectar!
Visita la primavera tropical
Submergeix-te en un mar càlid i ple de colors. Amb aquesta visita t'explicarem com n'és d'important aquesta explosió de colors i quines són les seves principals amenaces.
Viu una experiència astronòmica en família al Parc Montsec
El Parc Astronòmic del Montsec, és un gran multiespai lúdic i és un referent a Catalunya en la divulgació de l'astronomia i les ciències de l’espai
Qui és l'Esquerda?
Recurs digital interactiu que permet descobrir el jaciment recorrent a peu diferents punts geolocalitzats i superar tot tipus de proves.
Festival A Cel Obert
A Cel Obert és un festival de música a l'aire lliure que se celebra als Jardins del Despujol, en un entorn idíl·lic i privilegiat. El seu objectiu és ser un punt de trobada cultural al territori.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Mostrant 61-70 de 640 elements.