Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Orientación Andújar
Recursos educatius, gratuïts i accessibles
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Visita al port pesquer de Vilanova i la Geltrú (Visita virtual)
Visita virtual a través de material audiovisual i un joc interactiu que permetrà conèixer el port pesquer de Vilanova i la Geltrú i les arts de pesca.
Juga la Peripècia del Retorn a La Capona: una ruta única per entendre la pedra seca
Jugant a aquesta Peripècia ajudaràs a que les construccions de pedra seca no caiguin en l’oblit…i que l’etèria Acor torni a casa seva. T’hi apuntes? És totalment gratuït!
MÓN SANT BENET: Activitat familiar: La cuina en joc
Participa al concurs on els millors restaurants del món lluiten per aconseguir la preuada “Benet star”
Camí Vell Queralbs-Núria
El "Camí Vell" de Queralbs a Núria és probablement un dels itineraris de muntanya més característics de Catalunya i del Pirineu.
Joc de pistes: Simona l’arqueòloga
Explora el jaciment de Puig Ciutat amb Simona l’arqueòloga! Un joc de pistes per a famílies (+9 anys) on hauràs de superar proves, connectar pistes i trobar un tresor amagat.
Edu365 web de recursos online del Dept. Educació
Web de la Generalitat amb recursos molt variats per seguir aprenent!
Gaudeix de la Natura a Camins de Bosc
Àrea forestal recreativa i de picnic.
Mostrant 31-40 de 646 elements.