Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
SALVEM AL DOFÍ ULISSES
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes de 3 a 5 anys.
Cales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.
Cap de setmana ibèric!
A l'octubre el Museu d'Arquitectura de Catalunya celebra el Cap de Setmana Ibèric!
Banc de recursos 2.0
Banc de recursos en Genially, per gamificar els continguts de l'escola!
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Campus Avançat de Fotografia per a Joves
Aquest curs està dissenyat per aquells qui vulguin conèixer amb més precisió la seva càmera aprenent a usar-la en mode manual i aprofundint en aspectes fotogràfics.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Fes Festa!, publicació per conèixer la diversitat religiosa a través de les festes
Fes festa! Rituals, cultures i religions del món és una publicació sobre les festes religioses.
Veniu a Molló Parc i passeu un dia inoblidable!
Us proposem passar un dia amb la família i/o amics envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent que segur que agradarà a petits i a grans.
Bon profit!
Espectacle de teatre, titelles i animació per aprendre a menjar sa; amb un dossier pedagògic avalat per l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.
Mostrant 101-110 de 646 elements.