Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Vídeo per a Joves
Un curs per aprendre a través de la pràctica a gravar vídeo, editar-lo i publicar-lo a plataformes com YouTube, Vimeo i Instagram.
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Guia "Bichos de tu entorno"
Guia d'insectes i artròpodes editada pel Real Jardín Botánico de Madrid
Tira el dau i dibuixa!
Fitxes imprimibles amb jocs d'art: tira el dau i dibuixa la part de la figura que toca! Us divertireu molt dibuixant monstres, castells, picassos i molts mes!
EdPuzzle - Videos interactius
Crea qüestionaris interactius a partir de vídeos propis o de Youtube.
Campus PreBAT
Del 23 al 27 de juny de 2025 la Universitat de Girona organitza la 15a edició del Campus PreBAT adreçat a estudiants que acabin de cursar el 4rt curs d'ESO.
NIST, un magatzem força curiós
El magatzem del nostre món disposa d'una estranya col·lecció d'articles. I no o són barats!
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
MÓN SANT BENET: Activitat familiar: La cuina en joc
Participa al concurs on els millors restaurants del món lluiten per aconseguir la preuada “Benet star”
Art per acolorir
Plantilles per acolorir inspirades en obes que han format part del Centre d'Art Contamporani de Màlaga com Peter Halley, Sylvie Fleury o Graciela Hasper, entre altres.
Mostrant 61-70 de 640 elements.