Resultats de la cerca
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
Ciencies Naturals de Primaria
Llistat de vídeos amb els continguts de ciències naturals de primària
Caixa Forum Girona
Microexposicions, cicles de conferències i activitats educatives, a l'abast de tothom.
Divulcat, divulgació científica en català
Projecte de divulgació científica en el qual alguns dels millors investigadors/ores i grups d'investigació dels territoris de llengua catalana tenen l'oportunitat d'anar difonent les seves recerques.
EDUCACIÓ EMOCIONAL AMB CAVALLS
Tallers d´educació emocional amb cavalls . En grups de 6-8 nens/es màxim o en grups de família.
Joc de pistes: Simona l’arqueòloga
Explora el jaciment de Puig Ciutat amb Simona l’arqueòloga! Un joc de pistes per a famílies (+9 anys) on hauràs de superar proves, connectar pistes i trobar un tresor amagat.
Qui som? Qui s'amaga darrera les ombres del Museu
Activitat interactiva per descobrir la vida romana a través de la col·lecció del Museu Nacional Arqueològic de Tarragona
MÓNNATURA PIRINEUS: Activitats i estades familiars
Activitats i estades per conèixer i estimar la natura en un entorn privilegiat
Catàleg online del Museu del Vaticà
Exploreu els diferents museus que conformen les col·leccions vaticanes de manera virtual
Cap de setmana ibèric!
El primer cap de setmana d'octubre el Museu d'Arquitectura de Catalunya celebra el Cap de Setmana Ibèric!
Mostrant 291-300 de 547 elements.